-
Cererea de acordare de servicii de asistenţă se tehnoredactează în două exemplare şi cuprinde următoarele:
-
numele, prenumele, adresa, datele de identitate, precum şi calitatea solicitantului;
-
descrierea explicită a serviciilor solicitate;
-
modul de transmitere a actelor necesare în vederea prestării serviciilor;
-
termenul de prestare a serviciilor, cu precizarea că acesta curge din momentul depunerii actelor solicitate de personalul ORCT şi a dovezii privind plata tarifelor corespunzătoare;
-
menţiunea că, în cazul renunţării la servicii, solicitantului i se vor restitui doar tarifele aferente operaţiunilor neefectuate până la data renunţării;
-
menţiunea că orice modificare a cererii de acordare de servicii, după întocmirea actelor solicitate, se efectuează numai după achitarea tarifelor aferente serviciilor solicitate;
-
menţiunea referitoare la clasarea cererii de servicii, în termen de 30 de zile de la data înregistrării, dacă solicitantul nu a făcut dovada plăţii tarifelor legale ori nu a depus documentele necesare pentru soluţionarea cererii;
-
semnătura solicitantului şi a salariatului ORCT care preia solicitarea;
-
confirmarea beneficiarului, la eliberarea înscrisurilor redactate, din care rezultă că Ie-a citit şi a constatat că acestea corespund cererii sale.
-